HTML

Egy hét kék - 7 x 60 km a kéktúrán (végül 3 x 60)

Egy sikertelen egyéni rekordkísérlet: egy hét helyett 3 nap a kéktúrán, teljesítménytúrás stílusban. Hét nap, 420 kilométer helyett 3 nap és 180 km...mert nem ment minden jól :D

Friss topikok

Képek

És a fogadás?

2011.01.24. 12:00 [Martye]

Aki még emlékszik a blog indító bejegyzésére, az tudja, hogy egy jelentős motiváló tényezőként volt jelen a Kristóf barátommal kötött fogadás, aki szerint nem tudok gyalogolni 7*60 kilométert. A túra végkimenetele már jó ideje ismeretes mindenki számára, így a fogadás nyertese nem lehetett kétséges. (Az első bejegyzés szavaival élve a "csúnyán pofára esés" következett be. Na jó, azért visszatekintve már nem fogalmaznék ilyen drasztikusan...) Sőt, a fogadásban kitűzött feltételek jó része is teljesítve lett már, csak a blogon nem esett szó az utóbbi időben az expedíció ezen vonzatáról.

Hogy miben is fogadtunk? Hát, az bizony egy bonyolult (és számomra egyáltalán nem előnyös :) rendszer volt, de a lényeg, hogy végül egy jó adag gyros meghívással és egy egyedi pólóval lógtam Kristófnak. Utóbbi témája a kudarcba fulladt rekordkísérletem kellett hogy legyen. Az alábbi képen meg is tekinthetitek a novemberi ünnepélyes átadás rekonstrukcióját.

A fogadás nyertese új kedvenc pólójában

No de én ezt most ennyiben is hagyom, vagy netán lesz folytatása a fogadásnak?

A nagy fordulat a tovább után jön!

Ez aztán a fordulat!
 
No, szóval igen. Úgy döntöttem, hogy lesz még ennek folytatása. Ahogy most csináltam, az nem volt jó. Levontam sok következtetést, ezekről bőven esik majd még szó itt a blogon. Viszont arra is rájöttem, hogy ez egy méltó és igencsak mókás kihívás, így idén újra megpróbálkozom valami hasonlóval. Mert túrázni, blogolni és fogadni is jó, és mert szeretem a kihívásokat.
 
Hamarosan olvashattok az idei túra nagy tanulságairól, és a lehetséges tervekről a jövőre nézve.

 

Szólj hozzá!

Címkék: jövő folytatás fogadás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyhetkek.blog.hu/api/trackback/id/tr562608910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása