HTML

Egy hét kék - 7 x 60 km a kéktúrán (végül 3 x 60)

Egy sikertelen egyéni rekordkísérlet: egy hét helyett 3 nap a kéktúrán, teljesítménytúrás stílusban. Hét nap, 420 kilométer helyett 3 nap és 180 km...mert nem ment minden jól :D

Friss topikok

Képek

Feladtam...végre.

2010.08.19. 22:22 [Martye]

Sziasztok!

No, hát hazaérkeztem. Bizony, megmérettettem és ezúttal gyengének találtattam. Feladtam. De egyáltalán nem sajnálom, sőt! Igazából maga a feladás számomra egy új és nagyon fontos tapasztalat volt, ami már régóta váratott magára. Most végre ezt is megtapasztaltam, és örömmel nyugtáztam, hogy nem is olyan szörnyű dolog. És persze örülök, hogy most pihenhetek végre pár napot... :)

Ezúton is köszi mindenkinek a bíztatást és támogatást, nagyon sokat jelentett! Remélem nem okoztam senkinek túl nagy csalódást ezzel az idő előtti befejezéssel.

Ja, és hogy miért? A sok kavarás, pecsét után rohangálás és egyéb macerák mellett nagyon kevés idő maradt az alvásra, ez alapból nagyon kimerített, de ami végül betette a kaput, az a jobb lábam elülső sípcsonti izmának a bedurranása volt. Ezzel már tegnap reggel óta küzdöttem, estére már jelentős fájdalmaim voltak miatta, ma reggelre pedig már csak gyök kettővel tudtam haladni ennek köszönhetően.

Pár adat: végül a három nap alatt bő 53 órat voltam úton, hozzávetőleg 13 órát aludtam és kábé 180 kilométert tettem meg (kavarások nélkül). 


 Végül ezt a szakaszt jártam be.

Ez a három nap is izgalmas és élményekben gazdag volt, készítettem pár képet és videót is. Tervezem, hogy a következő napokban mindhárom napról külön beszámolót írok, no meg ha még eszembe jut egy-két gondolat úgy általában a túrával kapcsolatban, azt is közzéteszem.

Köszi mégegyszer mindenkinek, aki bíztatott vagy csak követte az eseményeket!

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok vége útvonal feladás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyhetkek.blog.hu/api/trackback/id/tr992234017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása